Besokare

tisdag 9 december 2008

Tisdag

Fantastiskt. Jag har sträckt nacken igen. Jag börjar nästan förtjäna ett pris för att jag lyckas göra det så ofta. Allvarligt talat, jag vet inte vad det är för fel med mig eftersom jag är så jävla osmidig.

Spelade Mario Kart nästan hela kvällen igår. Spelade jag inte själv satt jag och såg på Henke som gjorde det så det slutade med att jag drömde om spelhelvetet inatt. Det är väl också ett fel jag har. Ägnar jag flera timmar åt något spel ser jag det framför mig när jag blundar och jag drömmer om det när jag sover. Jag har inte spelat betapet på två veckor nu och äntligen kan jag blunda utan att lägga rullningar eller flera ord i ett. Jag vet faktiskt inte om jag vågar börja spela skiten igen. Då kommer allt komma tillbaka med största sannolikhet.

Idag ska vi äta fiskgryta. Blir spännande eftersom jag för det mesta inte tycker om fisk. Men det sägs ju att fisk gör en smartare så det kanske är värt att äta det. Eller inte. Vad skulle jag ha för nytta av att bli smartare? Kanske det skulle hjälpa mig att få ett jobb, men hur vet jag inte. Livet är fullt av problem. Det är deprimerande.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha. bra att du är stark och håller dig ifrån Betapet! Jag blev så trött på att vara dålig, så jag har inte heller spelat på länge.
Har du använt japanska korsorden du fick?

Ja, Joacim fick wii fit i maj när han fyllde år :)