Besokare

fredag 26 september 2008

Friends

Kommer jag någonsin tröttna på Vänner? Serien alltså. Det är en jävligt bra fråga. Jag tror jag såg serien för första gången för 5 år sen kanske och jag har sett alla avsnitt minst tre gånger. Men jag skrattar fortfarande varenda gång. Det är spännande. Kanske inte för er men för mig. Sådeså

Annars är det en seg kväll. Ingen av oss orkade laga mat så det blev hämtmat från thai-stället. Najs. Köpte glass också så de blir sånt senare ikväll. Så man känner sig lagom tjock liksom när man går och lägger sig. Haha. Imorgon blir det förövrigt ett nytt försök till att köpa crosstrainer. Får hoppas att den inte är slutsåld denna gången med. Isåfall tänker jag bli en riktig bitterfitta och göra helgen deprimerande för Henke. Usch..jag är en hemsk människa när jag inte får som jag vill.. Eller kanske ska säga hemskare människa än vanligt?

Förövrigt skrämmer vissa människor mig. Man vet inte vad dom vill men man vet att dom har en skum baktanke. Lite spännande på sätt och vis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ostkakeavsnittet <3<3