Besokare

lördag 6 september 2008

Slappa

Slö Lördag, än så länge har ingenting blivit gjort trots att jag hade ambitioner igår. Men jag har ingen ångest för det. Har varit så förbannat skönt att bara få slappa med Henke. Borde göra det oftare. Fast skulle föredra ett mer välstädat hem att slappa i. Förhoppningsvis kan jag få mina önskningar uppfyllda till nästa helg. HAH.

Bion igår var bra. Jag gillar Arn, fast det känns på något sätt så jävla komiskt att se en sån film och höra att dom talar Svenska. Fast hursom, dom kunde ha gjort två filmer utav den filmen tycker jag. Dock är det ju bara min åsikt som inte räknas som någonting ute i den stora världen. Men tacka fan för yttrandefriheten. Efter bion så gick vi till några kompisar till Henke. Folk drack och det var väl trevligt. Sen när vi stack ut så fick jag en jävla huvudvärk bara och ville hem. Tråkigt.

Aja, imorgon ska vi köpa Crosstrainer till mig! Äntligen! Har sådan jävla ångest över dessa extrakilon jag har fått det senaste året så nu ska dom bort när jag inte har den där förbannade p-ringen längre! Hah!

Nu ska jag dra med Henke ut på promenad. Hejdå

Inga kommentarer: