Besokare

måndag 22 september 2008

Måndag och inget gnäll

Lala. Idag har jag varit duktig och läst en massa historia. Imorgon ska jag vara duktig och skriva ner skiten så det kan skickas in. Ska också gå och söka jobb imorgon. Får se hur det kommer gå. är ett butiksjobb och jag skulle tycka det var grymt kul om jag fick det. Komma ifrån lägenheten om dagarna. Fan vad skönt det vore. Men man får väl se hur det går.

Förövrigt verkar det just nu som att jag kommer få studiebidrag. Najs. Men får väl se om en vecka.

Snart kommer Henke hem. Och jag har inte börjat med maten. Haha. Vet faktiskt inte ens vad vi ska äta ikväll. Antingen något med köttfärs eller något med kyckling skulle jag gissa på. Det är de vi har i frysen. Och en massa grönsaker. Dom borde man kanske ta fram någon gång. Jaa..man får väl se.

Inga kommentarer: