Besokare

onsdag 3 september 2008

...Föräldrar!

Skum värld man lever i. Föräldrar får ångest över att dom är värdelösa så dom pushar sina barn till att bli "proffs" inom olika områden och sen skickar dom barnen till olika nationella tvprogram där dom ska vinna en massa pengar eller annat till föräldrarna. Gah!

Oturligt nog för mina föräldrar är varken jag eller mina syskon mer talangfulla än någon annan. Eller det ska väl vara jag då som är expert på att bli grinig som en 5åring när som helst. Eller min bror som har en förmåga att bete sig som en 5åring (inget negativt menat, han är bara hemskt barnslig ibland).. eller min syster..som.. ja hon har inte utvecklat någon särskild talang mer än att ha väldigt högflygande framtidsplaner. Men det är väl bara bra för henne.

Aja.. Blev bara lite arg på American got talent.

Nu ska jag nog sova..eller diska..eller samla ihop tvätt.

1 kommentar:

kakan sa...

vad menar du? jag är ju super intelligent!!Och simon beter sig ju aldreg barnsligt.