Besokare

söndag 28 september 2008

Längtan till Ladies Night.

Söndag. Vad ska man göra? Tvätta? Ja, vi har tvättid. Dock ingen lust att tvätta (inte jag iallafall). Så man får väl se vad som händer.

Vi var ute igår kväll. Inte planerat, vi hade bara tänkt att gå och ta en varsin öl och sen hem igen, men Henke träffade någon gammal klasskompis så var vi med dom i x antal timmar. Gick på O'learys också. Jag lyckades smita in så där var vi. Kändes dock som att alla människor var över 35 år därinne så det var ju inget vidare. Men jag överlevde. Var en skapligt kul kväll ändå. Kom hem vid 2 inatt och satt och kollade på tv till 3. (Och mamma, jag var i princip nykter då jag bara drack en drink!)

12 dagar kvar till Ladies Night nu. Man får hoppas att Stormare gör som han gjorde i globen och visar allt. Undrar om man får ha med sig kameran... Hah! Nej men allvarligt talat ska det bli jävligt kul att gå på. Maten verkar ju najs och snygga män/karlar/gubbar (kan man kalla Peter Stormare för gubbe? Nej, det känns fel) som underhåller blir ju inte fel. Kruxet är väl att man ska dela upplevelsen med x antal tusen trånsjuka kvinnor. Det är ju inte idealiskt men det är väl en av dom få chanserna man har i livet att se Peter Stormare på riktigt.

Aja.. dags att sluta fly tvätten och börja samla ihop den istället.

Kul liv

Inga kommentarer: