Besokare

tisdag 23 september 2008

Klockan är 5 och matilda har tråkigt

Mamma kallar sig själv mammsen. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta men jag tycker om henne ändå. Jag skrattar nog. Lite. Precis som jag skrattar när hon ringer och säger "Det är din gamla mamma". Hon låter exakt som mormor då. Fast mormor brukar säga "Det är din gamla mormor". Kanske är jag som är lättroad.

Just nu undviker jag att plugga. Dum Matilda! Jag har faktiskt pluggat en del i eftermiddag. Men det ska bli ännu mer ikväll. HENKE! Du får tvinga mig! Slå mig om det krävs! Fast nu kommer han säkert inte läsa bloggen idag bara för det. Och jag kommer förtränga att jag ska plugga. Livet är härligt.

Så spännande när personer ifrån mitt "gamla" liv bara dyker upp efter 3-4 år. Timmy är ju den enda jag har kontakt med från den tiden. Jag vet inte vad jag ska göra. Haha

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag skulle också ha gjort en massa nytta.... kursen är snart slut och jag har inte börjat med något känns det som... :s Har ingenting under kontroll... Inte ens mig själv. Illa.
Saknar dig en massa!! Kraaaaam!!!