Besokare

torsdag 4 september 2008

Hoppas vi ses igen....ALDRIG!

Så som rubriken säger var det grabbens avskedsord till mig innan jag gick därifrån. Jag vet inte men det känns inte som ett vidare bra betyg ifrån hans sida.. Fast han har ju skrattat med mig lite nu i eftermiddag också. Nej usch, jag blir nervös. Antagligen kommer dom ju sitta och diskutera mig och min framtid där när dom äter middag och tycker inte grabben om mig är det inte bra för mig. Blä. Nu är jag nervös.

Annars var det en kul eftermiddag (tycker jag), satt och kollade på när barnen spelade kula och sånt där. Härligt med barn på 7 och 9 år som inte är beroende av datorn eller tv:n. Jag trodde faktiskt inte att sådana barn fanns. Att grabben sen frågade mig om han fick slå på tv:n för att kolla barnprogram är ju fantastiskt. Sådana barn vill jag ha!

Nu har jag lånat en bok om Magellan så det blir att plugga massor ikväll. Henke kommer inte komma hem från jobbet förrens 23-tiden så det är jag och katten. Och skolböckerna. Woho

1 kommentar:

Anonym sa...

Gah. Hoppas han gillar dig och bara skojade :p

Idag sa en föreläsare "Och ni... BARN ÄR INTE ETT DUGG GULLIGA!! De är minniskor. Behandla dem som det."

Kursen vi läser nu är väldigt intressant. Man känner igen så många lärare man haft på de påståenden som kommer upp. Förklarningar på hur man INTE ska göra :p (Om man uppmuntrar en bra elev offentligt, så nedvärderar man resten av klassen)