Besokare

söndag 7 september 2008

Söndag!

Söndagsöndagsöndag. Just nu känner jag mig osunt pigg och det är ju inte direkt något jag är van vid. Dock förväntar jag mig att det ändras inom några timmar för annars skulle det vara läskigt. Hursom, idag händer inget roligare än att vi ska åka och köpa crosstrainer. Jag ska väl också ringa syster och tjafsa lite. En mycket spännande dag alltså. Hah! Borde också plugga lite så får göra det med ikväll.

Väcktes imorse av att jag fick sms med förfrågan om jag ville jobba på torsdag kväll och det tackar jag inte nej till. Det måste väl också betyda att barnen inte hatade mig allt för mycket! Woho! Skulle ju egentligen ha jobbat imorgon bitti men det blev ju inställt. Så enda planen för imorgon är att gå på telefonintervjuarmöte typ. Soft

Inga kommentarer: