Besokare

måndag 29 september 2008

Återigen

Återigen är det måndag och återigen har jag haft storslagna planer på att gå upp tidigt och leva sunt. Återigen har jag blivit förbannad av Henkes förbannade alarm och återigen (trots att jag var pigg) så bestämde jag mig för att somna om. Fan.
Kanske borde sova isär en natt så jag slipper vakna av det avskyvärda alarmet och han kan väcka mig istället. Då kanske jag kan vara lite gladare och positivare så att jag går upp eftersom jag faktiskt är pigg vid 8tiden.

Dagens planer verkar bli följande:
  • Lyckas komma in på hotmail (skiten vill inte funka, jag får panik) och maila uppgifter till min kontaktperson.
  • Gå till Game-butiken och fråga vad ett Wii-fit kostar (Magga är min inspirationskälla)
  • Plugga/Hitta nödvändiga papper som jag inte hittar och får panik av.
  • Köpa paprika till middagen ikväll.
  • Städa (om jag får tid och ovanligt mycket energi..hahaha)
Ska ju inte vara en alltför svår dag. Vi får se vad som blir gjort mer än att skicka in uppgiften när jag väl kommer in på hotmail.

Inga kommentarer: