Besokare

torsdag 11 september 2008

Lite allt möjligt.

Senaste nytt från sömnfronten: Jag gick och la mig halv 11 igår. Läste historia i runt en halvtimme skulle jag gissa. Sen somnade jag nog vid halv 12. Woho. Dock vaknade jag halv 8 imorse av att Henkes mobil ringde (givetvis vaknar inte han) och sedan dess har jag haft huvudvärk.

En liten del tillägnad min mor så att min far blir nöjd: Min mamma är en viktig person för mig. Dock är det inte henne det hänger på ifall jag får studiestöd eller inte så därför anser jag inte henne som en så jätteviktig person att ringa till. Dock blir hon viktig att ringa till när jag behöver hjälp med matlagning (vilket behövs ofta), enligt mina spådomar om min framtid kommer jag nog inte sluta ringa mamma för hjälp förrens jag är i 40-årsåldern och hon har blivit senil.

Annars då? Två nätter i rad har jag haft sjuka drömmar. Natten till igår drömde jag att min farbror var en mördare och att min pappa skulle sova i ett biltält som hängde från en helikopter. (HJÄLP?)
Natten till idag drömde jag att min kusin som fyller 18 i december fyllde år redan nu och vi var hos farmor och firade honom. Min farbror hade köpt 4 hönor till min kusin i present och jag döpte en av dom till Voltaire.

...Jag vet inte vad som är värst. Att inte kunna sova alls eller att drömma såna där drömmar.

Nu ska jag gå och skicka iväg mitt mobila bredband till min bror. Så nu slipper jag betala räkningen för det! WOHO!

1 kommentar:

Anonym sa...

Usch... Jag har haft feberdrömmar i en vecka och du vet ju hur sjukt jag drömmer i vanliga fall... Nu blir drömmarna bara sjukt jobbiga och alldeles för verkliga.

Inatt drömde jag dock att jag blev mamma igen. Sen hittade jag ungmamma15 (eller nått) på blogg. Idag har jag gråtit.

Blöö.. Jag vill vara vidare i mitt liv nu, ha jobb och massa pengar, så jag får skaffa barn innan jag blir gammal!