Besokare

tisdag 2 september 2008

Maha

Blä. Har ju varit så stolt över att jag har varit så flitig med historian och så märkte jag tidigare idag att jag glömt att skriva med massa saker som borde stått med. Så nu är det bara att börja om från början. SKIT!

Annars så var jag och lämnade blodprov imorse för att bli blodgivare. Spännande. Nu får vi alltså hålla tummarna för att jag inte får ett samtal ifrån blodcentralen de närmsta fem veckorna. Får jag det så betyder det att jag antingen har hiv/aids, syfilis eller något annat läskigt. Fast det kan ju lika gärna också vara så att jag har dåligt järn-värde i blodet. Men eftersom jag är så charmigt negativ så föredrar jag att tro det värsta. Apropå att jag ska tro det värsta jämt så har jag börjat få för mig att jag har bröstcancer nu också. Jag vet att det inte är något att skämta om men jag får ju panik, jag läser om det överallt och jag vet inte alls hur knölen ska kännas. Hela mitt bröst känns som en knöl jue. Sen är jag ju en aning hypokondriker och det gör absolut inte saken bättre.

Ahh...det där blev mycket om deprimerande ämnen. Förutom den bra grejen att jag vill bli blodgivare då.

Funderar på hur jag ska göra nu, köket ser ut som en smärre atombombs-explosion har inträffat (sen det katastrofala pajbakandet i söndags) och samtidigt behöver jag plugga. Prioriteringar?


Jag får nog diska. Har pluggat en del idag, ikväll är det bajs på tv så då kan jag plugga lite till.

Ha det bra

Inga kommentarer: