Besokare

tisdag 30 september 2008

Intressant eller inte, det är mitt liv

Nu är jag deprimerad. Nu har jag betalat min 3räkning. 257 jävla kronor. Varav 99 kr av den summan är totalt jävla bortkastad eftersom den är för det förbannade jävla modemet som jag inte använder. Som tur är för mig har min bror tagit över det så i fortsättningen är det han som betalar modemkostnaden iallafall.

Jag har ont i ryggen. Av någon anledning som jag själv inte kan svara på så vaknade jag på soffan imorse. Lite spännande. Jag minns inte att jag gått och lagt mig där. Kanske Henke som ville bli av med mig i sängen och puttade ut mig eller något. Haha

Såå.. Dagens planer är att plugga intensivt en stund nu och sen ska jag diska. Kul dag. Ikväll ska vi betala räkningar också. Då blir det nog ännu roligare. Hah!

Mina fingrar tappar skinn pga den jävla brännskadan. Usch

Inga kommentarer: