Besokare

onsdag 10 september 2008

Undergång

Inte har jorden gått under ännu. Jag vet inte om jag inte är lite besviken. Hade ju förhoppningar om att slippa handla idag. Hah.

Senaste nytt på sömnfronten då? Lite förbättringar, gick och la oss vid halv 12 igår och jag somnade nog vid halv tvåtiden skulle jag gissa på.

Åt en bit jalapeno nyss och den har fastnat i gommen på mig typ. Det bränns. Inte kul..för mig iallafall.

Och kuratorn ringde idag. Det är inte säkert på om jag kommer få bidrag eller inte. Blä. Hade jag varit 20 år hade jag kunnat be csn om studiemedel. Men nejnej. Sån tur har inte Matilda. Antagligen kommer jag få fortsätta leva på min pojkvän tills min syster blir kung över världen och delar med sig till mig. Och det lär ju dröja åtminstonde 10 år till. Deprimerande

1 kommentar:

kakan sa...

jag ska bli herre över världen inte kung! STOR skillnad!!!!!!!! Jag är inte riktigt säker på om ni ska få något bara för det där!!