Besokare

söndag 28 september 2008

Trött

Nu är jag trött. Och ändå har jag inte gjort något särskilt ansträngande idag. Har fått en maskin tvättad iallafall. Och så har jag bakat kokostoppar. Minns att mamma brukade göra sådana kakor när vi var små. Det var tider det.

Det är spännande när man läser bloggar där dom klagar på andras stavfel medans dom själva också skriver som krattor. Det roar mig något enormt. Fast det kan ju vara för att jag är så vansinnigt trött som jag blir road också. Det vet jag inte.

Har suttit och kollat på tågresor hem till mamma och pappa för veckan som kommer. Det är äckligt dyrt. Som det känns nu kommer jag inte kunna åka dit förens nästa år eller något. Man får se. Undrar vart vi kommer fira jul..

Jaja. Strax ska vi se Harold & Kumar Escape from Guantanamo Bay. Henke har sett den förut men tydligen ska den vara så rolig att han vill se den igen. Blir spännande att se om jag tycker den är lika rolig med tanke på hur olika vår humor kan vara. Vi får se helt enkelt.

1 kommentar:

Kickelina sa...

Mums med kokostoppar=) Kram mammsen