Besokare

fredag 19 september 2008

Tillbaka

Igår var jag utomlands, nästan. Malmö.. Fast ett tag trodde jag nästan att vi var i Köpenhamn såsom vi åkte runt med bussen. Hah. Men det var jävligt kul iallafall. Var längesedan man träffade Marie.
Jag kom till Malmö vid halv 12 och då åkte vi direkt hem till henne. Var där en stund, sen gick vi till hennes föräldrar och var där en stund och sen tillbaka till henne. Sen tillbaka till Malmö där vi käkade grymt god pizza som dessutom var billig. Trodde inte att det fanns såna i den här världen. Efter det åkte vi buss (så jag trodde vi hamnade i Danmark men tydligen inte) till någon pub där vi tog varsin drink. Sen var det dags att åka hem igen. Men kul dag och skönt att komma bort ifrån Karlskrona lite. Någongång när jag är rikare ska jag åka och hälsa på Magga och Lisa också. Fast det lär ju bli över en helg eller något. Eller hos Lisa får jag väl stanna i ett halvår eller något eftersom hon är dum och envisas med att flytta ännu längre ifrån mig. Norrland.. Nejdå. Nu ska vi vara snälla.

Dagens planer är att förhoppningsvis få hem det förbannade sim-kortet med posten så jag kan få kontakt med omvärlden igen. Sen blir det väl att plugga och ikväll blir det ett försök till att göra lasagne. Haha. Spännande.

Ha det

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja! Hälsa på mig låter bra!! Jag har ruskigt lite pengar :p haft 54:- sen i onsdags. Illa. Men Joacim kommer ikväll, så då ska jag snylta pengar av honom.

Kraaaaaaaamar