Besokare

torsdag 25 september 2008

Kväll

Nu är det kväll..typ. Klockan är efter 18 iallafall. Och? Nej det är inget speciellt med det. Jag bara konstaterar.

Som det ser ut nu kunde mitt liv vara bra mycket roligare än vad det är. Men inte har jag den turen. Kanske den kommer senare i livet. Eller så har jag haft min beskärda del av tur i livet och är nu tvungen till att vara lite bitter hela tiden? Vem vet? Inte jag iallafall. Det vore bra skönt om livet kunde bli som det var förr. Tror jag.

Gamlingar är charmiga. Jag blir lite småglad när jag ser att dom har jättegamla plastkassar. Typ Robin Hood-kassar. Jag blir nog lite nostalgisk när jag ser sånt. Intressant? Nej absolut inte men det är ju min blogg och jag skriver om vad fan jag vill skriva. Jag lever i Sverige med vårat försök till yttrandefrihet. Sådeså.

Inga kommentarer: