Besokare

torsdag 1 januari 2009

Nyår

Nu är det alltså 2009. Känns spännande. Jag minns nyåret till 2000. Den aftonen körde vi burken och kurragömma. Jag lyckades riva sönder ärmen på min tröja också minns jag. Men den kunde mamma laga.
Igår kväll åt vi middag och drack vin. I Henkes fall var det öl. Hursom var det en väldigt trevlig kväll som gick otroligt snabbt. Maten var god också och otroligt nog var det männen som mest stod för matlagningen. Inte mig emot att få slippa det ibland.
Strax innan 12 gick vi ut och såg på fyrverkerierna och de var fina. Rätt häftigt att se när det är så stort, jag är ju van vid att få se "privata" fyrverkerier eller vad man ska säga. Efter att Henkes far och flickvän hoppat på bussen gick jag och henke hem och sen somnade vi väl vid 2.

Idag har vi tagit det lugnt och kollat på vänner i princip hela dagen. Henkes ex var här en stund också.

Ikväll har Henke och jag haft det mysigt och ätit god mat. Nu kollar vi på film och i pauserna ägnar jag mig åt att packa. Imorgon blir det ut och resa igen.

Det var lite allmän uppdatering bara. Är det ointressant är det ingen mening med att läsa, tänk på det. Hah

Inga kommentarer: