Besokare

torsdag 5 mars 2009

Blah!

Har fortfarande inte hört något ifrån den förbannade jävla arbetsförmedlingen. Nu har det gått över en vecka sen jag var där och jag tycker ju att dom borde höra av sig. Men icke. Skulle jag åka upp till mamma och pappa skulle dom säkert höra av sig och vilja ha mig där en kvart senare eller något bara för att det är omöjligt. Jag blir galen! Vad har jag för nytta av dom? Kommer ju ändå inte få några jävla pengar av dom förrens om 90 dagar och då har jag förhoppningsvis fått ett jobb. Men eftersom man inte kan vara säker så är det bättre att vara inskriven. Blä!

Henke har inte kommit hem från jobbet än heller. Han trodde han skulle komma hem runt 7. Man får väl se. Vi bråkade igår kväll och just nu vet jag inte hur läget är mellan oss. Jag är fortfarande irriterad men å andra sidan är jag nästan jämt irriterad. Jag behöver något att göra om dagarna. Jag behöver få komma ut. Jag blir galen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

svar: Ja, hon som jag var hos (Maria) ska bo här. :)

Det var på kolmården. :) Det är ju periodsjobb, men det är bättre än inget. Hoppas hoppas hoppas.

Anonym sa...

Och jag behöver få träffa dig, längtar :(