Besokare

onsdag 25 mars 2009

Onsdag

Meningslös dag idag. Meningslös dag igår.
Igår städade och rensade jag kylen, frysen och skafferiet. Det ser nästan lite organiserat ut nu.

Idag har jag inte gjort ett skit. Jag har läst eller så sitter jag och uppdaterar platsbanken eller mailen i hopp om jobb. Men ingenting. Ingenting på mailen om att jag behövs för att dema och ingenting som passar på platsbanken.

Just nu funderar jag på vad jag gör här nere. Henke ska ut med sitt jobb ikväll och jag kommer sitta hemma och hata livet. Vara bitter över att jag inte är en sån människa som kan ta kontakt med främlingar i hopp om att få kompisar. Jag har bott här i snart ett jävla år och dom enda jag umgås med är Henke och hans familj. Ibland hans kompisar. Bara min familj som hälsar på mig.

Äckelliv

1 kommentar:

Anonym sa...

Skulle vilja skicka över lite PEPP till dig, efter att ha läst ditt inlägg! Jag önskar att du snart finner kraften att hålla huvudet högt! Kram!