Besokare

tisdag 10 mars 2009

Tisdag

Ah. Känner mig nöjd med den här dagen hittills. Var på Maxi redan vid 11tiden och trängdes med alla galna pensionärer. Det var några farbröder som la sina varor i min kundvagn tills dom insåg att jag inte var deras fru. Jag vet inte hur jag ska ta det. Ser jag så gammal ut? Är mitt blonda hår i själva verket grått? Har jag verkligen så mycket rynkor? Nej.. det känns illa.

Ska på lägenhetsvisning 16.30 idag också. Är inte så troligt att vi är intresserade eftersom lägenheten bara är en kvadratmeter större och 200 kr dyrare i månaden men man kan alltid kolla. Den kanske är så pass fin att man vill ha den ändå. Hah

Annars ska jag väl bara städa resten av dagen. Ikväll kan vi förhoppningsvis få skjuts av Henkes bror ner till skräpinsamlingen vilket betyder att vi kan bli av med en massa kartonger och kassar med reklam. Måste också sätta upp lapparna om att vi vill sälja vardagsrumsbordet. Mycket att göra. Livet känns bra för stunden

Inga kommentarer: