Besokare

måndag 9 mars 2009

Måndag

Mitt huvud har försökt få mig att ta livet av mig själv de senaste timmarna. Har fått huvudvärk (som vanligt) och vi har inga jävla ipren hemma heller.

Under dagen har det inte hänt någonting, min menlösa vardag flyter på. Det går rätt bra att gå upp vid 9tiden på morgonen men det känns fortfarande värdelöst eftersom dagen bara blir längre då. Inga jobb har det kommit upp heller på platsbanken, iallafall inga som passar mig. Inte har jag hört ifrån arbetsförmedlingen heller, hela grejen börjar trötta ut mig. Väntar tills fredag, har jag inte hört något ifrån dom då går jag dit och skriker.

Tydligen så har jag en ökad risk för att få diabetes nu också. Skitsnack. Jag tror mer på att det beror på hur livsstilen ser ut för personerna i fråga som får diabetes överhuvudtaget och sen spelar det nog roll vad man har för gener också. Annars är det ju jävligt underligt att jag inte har fått diabetes än, jag som sovit ett par timmar på eftermiddagen nästan varje dag sen jag gick i åttan eller något sånt.

Nu är jag trött och jag kan inte heller få något vettigt sagt känner jag. (Som vanligt). Blir bara trött på allt och alla.

Inga kommentarer: