Besokare

tisdag 3 mars 2009

Tisdag

Ve och fasa, jag bloggade inte igår. Hur ska det nu gå med min karriär som bloggare?

Äh

Igår hände ingenting, som vanligt. Lite bråk, som vanligt. Jag lagade lax till middag igår istället för i söndags och tro det eller ej men det smakade bra.
Jag städade lite men fick ångest eftersom det inte syns. Jag sprang uppochner till tvättstugan. Vi betalade räkningar.

Nu fick jag post.. antagligen dom kommande månadernas fakturor för lägenheten.

Men som sagt. Det hände ingenting igår. Kommer antagligen inte hända något idag heller. Egentligen borde jag släpa mig till vårdcentralen eftersom min arm inte är riktigt som den ska. Men det kostar ju säkert pengar.
Jag håller mig nog här hemma idag och städar istället. Förhoppningsvis kanske man kan få börja se lite resultat också så småningom.

Känner mig förresten skapligt duktig då jag har börjat komma upp i tid på morgnarna (hur fan stavas det?) istället för att gå upp vid 12. Det känns bra även om det blir en väldigt lång dag då man går upp klockan 9 istället för 12. Men det är väl bara att komma på något att göra antar jag.

Nu ska jag kolla vad det var för (o)spännande post.

Tittade förresten på gamla bilder för en stund sen. Den här togs för exakt två år sen. Blä på att jag har blivit så tjock sen dess. Och dessutom hade jag finare naglar då också. Fast jag såg skapligt trött ut också..

1 kommentar:

Anonym sa...

Inte alls! Du är jätte fin nu med!