Besokare

söndag 8 mars 2009

Söndag

Ah. Nu är veckan snart slut.

Har varit en helt okej söndag. Jag har inte gjort mycket, först en vända till Waynes för frukost och sen en sväng till affären också. Det är väl det jag har varit ute idag.
Annars har jag bara läst, kollat på tv och spelat tvspel. Henke och jag har satt igång med Mariocart igen. Ska fixa tetris också så jag kan se vad det är Magga talar om.
Henke har varit duktig och städat idag, jag var lat och stod bara och tittade på. Men det är väl bättre än ingenting att en av oss är effektiv iallafall.

Senaste stunden har vi suttit och planerat vad vi ska köpa på Ikea på fredag, får se vad slutsumman hamnar på. Tur att vi har presentkort och mina föräldrars bil till hands.

Apropå bilar måste jag få ändan ur vagnen någon gång och anmäla mig till körskolan. Jag måste ta körkort i år annars måste jag söka nytt tillstånd. Det har vi ingen lust med.

Förövrigt vill jag på Peace and Love. Jag vill se Mötley Crüe och det lär ju inte hända så många fler gånger att dom kommer till Sverige. Samtidigt vore det nice att åka på Metaltown och se Manson en gång till. Arvika är jag inte intresserad av i år heller, förra året förstörde en del.

Aja. Kul liv.

Grattis igen pappa!

1 kommentar:

Anonym sa...

jaa! Skaffa tetris och spela mot mig (och joacim om du vill, men jag är viktigast)! :D:D