Besokare

tisdag 10 mars 2009

Mja

Lägenheten var riktigt fin. Jag vill ha den. Planlösningen var fan så mycket bättre än den vi har nu och dessutom fanns det en klädkammare. Inte för att det är något jag söker när jag letar lägenhet men det är ju kul att ha. Där kan man gömma sig. Och slänga in saker när man inte hinner städa. Hah

Försöker få ihop en vettig arbetsansökan just nu. Man är ju nästan säker på att man ändå inte kommer få jobbet men ändå försöker man. Så jävla tröttsamt. Men finns inte mycket att göra. Man kan bara fortsätta att söka och söka och förhoppningsvis har jag ett jobb innan året är slut. Eller något sånt.

Borde släpa mitt jävla arsle till gymmet någon dag. Men jag är inte särskilt motiverad till att gå själv heller. Blah. Livet är så jävla drygt när man lever med en typ som stoppar i sig vad fan som helst utan att det syns på hans kropp.

Gnällgnällgnäll

1 kommentar:

Anonym sa...

Klädkammare är jäkligt nice :) Jag är kär i min ^^) Jag köpte 40 galgar på m-huset i enköping i söndags så att jag kan utnyttja min klädkammare :D
Funderar ni på att ta lägenheten?
Kramar