Besokare

torsdag 26 mars 2009

Torsdag

Idag har varit lite bättre än tidigare dagar i veckan. Det är bra. Värdelöst att man mår som man gör ibland men det är väl sånt som händer.

Åkte förresten med Henke igår kväll. Det var kul, vi spelade en massa Wii, blev irriterade i ögonen och drack flera år för gammal xider. Dessutom var vi till O'learys och Henke sjöng kareoke medans jag fick kramp i magen för att jag skrattade så mycket åt honom. Nog för att han är söt och så men sjunga är inte hans grej. Antagligen inte min heller men det vet jag inget om.

Idag var jag ner till körskolan. Pratade priser och sånt men anmälde mig inte. Ska diskutera med föräldrarna i påsk först.

Nu har jag precis skrivit klart en jobbigt lång inköpslista. Antagligen har jag glömt flera saker som borde vara med och antagligen kommer jag köpa en massa onödigt som inte står med. Men den ser nyttig ut iallafall. Massor av grönsaker. Vi försöker. Men jag önskar det gick att beställa hem matvaror via nätet. Läste om det häromdagen men såna grejer går ju knappast att göra här. Så jag fortsätter trängas med gamlingarna och alla stressade familjer. Det kan ju vara intressant det med. Ibland.




Förövrigt vill jag gå och se på Kenny Starfighter på bio. Men det vill inte Henke.Jag blir lite deprimerad då

2 kommentarer:

Anonym sa...

Till Henke: Nu blir jag besviken på dig! Klart man måste se den på bio!

Vi såg den igår och den var kanonkul!

Anonym sa...

Vi kan se den när du kommer hem i påsk! Den måste ju ses!