Besokare

måndag 16 mars 2009

Haha

Henrik går runt och tycker synd om sig själv för att han har ont i magen. Jag tycker inte synd om honom eftersom jag är medveten om att anledningen till att han har så ont är för att han först satte i sig sex stycken rostade bröd med jordnötsmör eller ost och sedan åt upp en tredjedel av min pasta med sås. Men han tycker så synd om sig. Mår illa och gnäller. Jag skrattar. Elak Matilda. Det vet jag.

Annars har ett jobb blivit sökt idag. Har också fått svar på en annan ansökan. Jag hade "goda kvalifikationer men tyvärr har någon annan fått tjänsten". Kul att jag får svar ändå. Man ska väl vara glad över det lilla.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sugen på en blåhårig metalbruds life and style?
du kanske vill hålla dig uppdaterad om min sång och mina band? I'm heading the top. du kan höra mig sjunga ensam på bloggen :>

- check me out, bring the alternative stylish in here!