Besokare

lördag 7 mars 2009

Lördag

Idag har det varit full fart. Eller kanske inte. Beror på hur man ser det. Kunde nog ha fått mer gjort. Men jag är nöjd!

Gick upp vid 10, åt frukost och kollade tv. Sen lallade vi ut på stan och letade present till Henkes kusin som fyller/har fyllt (jag vet inte) 30 och jag kom på den briljanta idéen att vi kunde köpa ett presentkort. Så blev det.
Efter det var vi hemma och gjorde ingenting i några timmar, jag rakade visserligen av Henke håret så det kanske räknas som någonting. Nu är han mysig att klappa på huvudet iallafall. Kul för mig.

Framåt 4tiden hämtade Henkes mamma upp oss och vi åkte iväg till hans kusin. Efter några turer i Bergåsa så hittade vi också rätt. Hemma hos kusinen åt man/vi smörgåstårta och massa goda (onyttiga) kakor. Henke fick diabeteskakor a.k.a kakor utan socker. Såna bör jag väl kanske lära mig att göra så vi kan ha det hemma till honom. Hemma hos kusinen träffade vi också Henkes bror med familj och jag bad Mia (Henkes brors flickvän) om numret till hennes chef. Så någon dag när jag känner mig modig ska jag väl ringa honom och fråga om jobb. Jag börjar ju bli desperat. Henke vill ha pengar över så han kan shoppa kläder! Hah!

Nu ska jag se på film! Adios amigos!

1 kommentar:

Anonym sa...

vad blir det för film? Jag vill också ha jobb och jag vill absolut att joacim ska få jobb!!!
kraaaaaaam