Besokare

söndag 1 mars 2009

Söndag

Söndag nu. Veckan har gått sådär äckligt snabbt. Det gillar jag inte.

Har ont i högerarmen också och har haft det sen igår. Börjar tröttna lite. Kanske tar en ipren och hoppas på att det går över. Kanske undviker datorn idag också även om jag inte tror att det är därför jag har ont.

Det var kul igår kväll iallafall, fick äta flygande jakob hos Henkes mamma. Det var gott fast bananer i maten är ingenting för mig.
Vid 8tiden åkte vi vidare till Henkes kompis där resten av kvällen tillbringades. Var rätt kul att få träffa lite människor istället för att sitta instängd hemma. Men det blev sådär att jag saknade mina vänner hemifrån, dom som liksom verkligen är mina vänner och inte Henkes.
Hursom, det var kul där med Henkes kompisar och vid halv2 tiden fick vi skjuts till stan. Henke och några andra drog ut för att supa på krogen och jag var tråkig och gick hem och sov. Hah

Idag har jag knappt gått utanför sovrummet, på soffan i vardagsrummet ligger min pojkvän och snarkar, antagligen äckligt bakfull. Vore kul att jävlas med honom men då blir han väl bara tjurig. Jag undviker att gå nära honom iallafall eftersom han stinker rök. Han får röka hur mycket han vill när han dricker bara han inte sover med mig då. Rättvist. Hah.
Det är min säng


Något mer intressant lär ju inte hända idag. Ikväll ska jag försöka laga lax till middag, blir spännande att se hur det går. Kanske att jag börjar operation storstädning som jag har tänkt att genomföra i veckan. Mamma och pappa kommer ju om två veckor och då vill jag visa upp en snygg lägenhet. Eller något sånt. Drömma kan jag ju alltid

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kära syster! Jag funderar på att vara snäll och komma och hälsa på dig på påsklovet, det är V.15 kram

Anonym sa...

Jag saknar dig så mycket. Vill bara att skolan ska vara över så att jag kan komma ner! :(

Kickelina sa...

Vi ser fram mot en välstädad lägenhet;) Blev laxen bra? Kram