Besokare

lördag 21 mars 2009

Lördag

Woosh vad jag är seg idag. Efter två dagar i nästan konstant ståläge så har jag ordinerat mig själv till sittläge nu i helgen. Iallafall idag åtminstone. Har skrivit på anställningspapprena nu också så jag får väl släpa mig ner till postlådan och skicka iväg dom sen också. Fast det kan lika gärna göras imorgon eftersom mina ben dödar mig just nu.

Funkade iallafall bra att jobba igår med, var två andra demo-personer på plats där från ett annat företag än det jag är anställd hos och jag blev rätt medveten om att jag är i en bransch där det oftast är lite äldre damer. Men förhoppningsvis går det bra ändå. Nu är det väl bara att vänta på att jag får nya uppdrag som det kallas. Lite festligt.

Annars händer det ingenting spännande på min front. Har tvättid idag egentligen men jag skulle antagligen bli tvungen att hasa upp och ner för alla trappor om jag skulle bry mig om att tvätta. Och det är inget nöje som jag bjuder mina grannar att se på, så jag struntar i att tvätta. Har ändå inte så mycket tvätt.
Henke är på jobbet nu i helgen också så han kan ju inte heller ta hand om tvätten. Där har han tur. Haha

Nepp, livet är tråkigt och jag har ont. Nu ska jag göra lite nytta

Inga kommentarer: