Besokare

fredag 13 mars 2009

Fredag

Idag har varit en sån där ovanligt produktiv dag för en människa som mig. Blev väckt redan vid 7tiden av att katthelvetet satte igång att tjuta efter mat. Jag undrar hur pass dum hon är eftersom hon borde vid det här laget veta att jag inte ger henne mat. Men det är väl som Henke säger, hon väcker mig för att hon vet att jag väcker Henke.

Hursom hann jag med att åka förbi City Gross och handla massa kött där, och det var innan klockan ens hunnit blivit elva! Det är ju så att jag blir imponerad av mig själv.
Strax innan ett for vi iväg till Kalmar för att möta mina föräldrar och shoppa på IKEA. Där blev vi ett soffbord rikare (men många kronor fattigare) och sen köptes det ju diverse småtrams plus två lakan. Efter det for vi tillbaka hit till Karlskrona och Henke och jag satte igång att städa bort den sista skiten i lägenheten medans föräldrarna mina checkade in på sitt hotell. Vid 7tiden kom dom hit och då satte vi gång med att laga och äta mat.

Nu har dom iallafall gått och jag känner mig sådär lagom trött. Har varit en härlig kväll och man blir så medveten om att dom bor så långt bort. Men jag (och förhoppningsvis Henke) åker väl upp i Påsk igen så det lär ju inte dröja så länge innan vi ses igen. Sen kommer vi ju också ses imorgon. Får se vad som händer då.

Nu ska Henke och jag se rederiet och jag ska väl försöka hålla mig vaken. Kanske inte blir så svårt iochförsig med tanke på hur högt grannhelvetet har musiken.

1 kommentar:

Anonym sa...

fick ni det andra bordet sålt?
Trevligt med besök :) Jag skulle ha pluggat hela dagen...Men jag diskade och sen läste jag lite studentlitteratur och sen tog jag en pause. Jättelång pause - spenderandes på en beroendeframkallande internetsida där jag spelade ett nytt spel (det var kul) och bingo. Jag vann faktist en massa på bingon idag! :D Men man spelar inte om riktiga pengar. Sen har jag hängt in alla mina t-shirts på galgar i klädkammaren. Och nu har jag precis läst lite till och nu är jag trött. Intressant va? ;) Kramar på dig!!