Besokare

torsdag 10 januari 2013

10/01/2013

Jag sitter och äter pepparkaksdumle och dricker glögg, jag känner mig som en rebell. Typ.

Dagen idag har varit årets meningslösaste dag hittills. Har inte varit ute, inte ens nedför trappan för att kolla posten. Riktigt illa. Har fått lite städat, ska göra resten imorgon. Ätit upp dom sista av mina pepparkakor som jag bakade själv har jag gjort också. Sen åt jag brysselkål och bacon till middag, simpelt gott!
Eftersom jag är en proffsbloggare... Ser det inte gott ut?!



Lite sarkasm där..det ser inte gott ut. Men det är gott, jag lovar! Ännu godare med kastanj också!

Just nu pratar dom om elefanter på nyheterna, allt det här med hur dom blir skadade för deras betars skull. Heter det betar? Det känns fel. Men jag tänkte skriva sablar först men det är jag ganska säker på att det faktiskt är fel så jag håller mig till betar. Hursom, det är förjävligt. Dom visar massa bilder på skadade/döda elefanter och sen visar dom hur kineserna säljer dom illegalt. Dumt

Nu ska jag återgå till min glögg!

Inga kommentarer: