Besokare

torsdag 24 januari 2013

24/1/2013

Jag är på semester ute på landsbygden. Är hemma hos Jensen och Helena ett par dagar och gömmer mig/undviker att bli galen i min ensamhet. Winwin..
Skulle väl påstå att näsan ser okej ut nu förutom alla färgerna så förhoppningsvis så slipper jag operation, får se vad han säger på tisdag.

Så det händer väl inte mycket i övrigt, var ute med Felicia och en annan Au Pair och gick imorse och sen har jag mest tagit det lugnt resten av dagen.

Förresten har jag fått jobb..deltid på ett apotek. Kommer inte täcka hyran så jag behöver något annat också men det är väl alltid något. woho

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

GRATTIS GUMMAN!!! :D Skit bra med extra jobb! Så hoppas vi att det inte blir någon operation på det!

karin sa...

Yay! Alltid något :D