Besokare

torsdag 17 januari 2013

17/1/2013

Nu är jag jobbig, tredje inlägget idag liksom. Vem tror jag att jag är, någon storbloggare med mer än tre läsare?? Nej det tror jag inte men jag är uttråkad när jag inte har något att göra och jaja, jag vet att jag skulle kunna städa istället men jag behöver musik när jag städar och nu är det försent för att spela musik, mina grannar skulle bli störda. Summa summarum, jag bloggar!

Cliffhangern jag lämnade i dagens första inlägg var att jag har köpt en brödrost.. Men när jag tog upp den ur förpackningen var det en spricka på den så nu måste jag byta den för även om sprickan kanske inte skadar brödet vill jag ändå inte ha en jävla spricka på brödrosten nu när jag efter 5 månader äntligen har en brödrost! Brödbrödbröd

Jag shoppade skor och väska idag också, ONÖDIGT!- tänker mina tre läsare men jag betalade med ett presentkort jag fick i julklapp så se det som att jag fick en försen julklapp idag! Väldigt fin julklapp, heja reor!


Sen var jag och pausade medlemskapet för simningen för nästa månad, jag har inte råd och det suger. Får jag inget jobb nästa månad får jag se till att säga upp det helt och hållet men vill inte göra det riktigt ännu. Är naiv nog och forsätter hålla tummarna för att någon ska se min svaga potential som en tillgång.

Nu är det dags för att borsta tänderna, läsa sista novellen i Dubliners och sen be till Morfar att jag inte fryser ihjäl inatt, det ska bli en minusgrad tydligen så jag räknar med frost på golvet när om jag vaknar imorgon..

Ciao!

2 kommentarer:

Mamma sa...

Men har du någon passande klänning till skor o väska? Kram

Lisa Eriksson sa...

schnyggt!!! :)