Besokare

måndag 7 januari 2013

7/1/2013

Nu är jag en i statistiken av arbetslösa igen. Känns festligt, fick en lista med jobbagenturer jag ska kontakta men jag tror fan inte att dom kan göra något för mig med tanke på min brist av erfarenhet och att jag inte bott tillräckligt länge här på ön. Nog om det

Annars har det väl inte hänt särskilt mycket idag, köpte en ny konservsparbössa, fick ihop en det i förra årets så förhoppningsvis blir det ännu mer i år. Köpte också en såndär organiseringsmapp så jag kan börja ha ordning på bank-statements och räkningar och såna roliga saker.. Kul va?

Imorgon ska jag sortera kläder och gå till banken, det senare blir väl dagens utflykt typ. Överväger att köpa gym/löparskor men vet inte om det är värt att lägga pengar på sånt just nu. Gah

Inga kommentarer: