Besokare

tisdag 22 januari 2013

Patient

Okej, blev en dag som inte riktigt blev som planerad. Spenderade större delen av morgonen och lunchtiden på akuten plus sjukhusets öra-näsa-hals avdelning. Anledning? Lyckades bryta näsan inatt när jag var upp till toaletten. Tänker inte förklara mer ingående en så men jag gjorde ett platt fall med ansiktet först ner i kakelgolvet. Insåg inte då hur allvarligt det var, ville mest tillbaka till sängen men sen imorse när jag vaknade förstod jag allvaret lite mer. Var inte så vacker.
Hursom så rätade doktorn ut så mycket som han kunde, nu ska jag äta medicin i flera dagar och om en vecka så ska jag på återbesök för att avgöra om det behövs operation..

Festligt..

Istället för bild på mig och min näsa så blir det bild på snö som har smält.

Inga kommentarer: