Besokare

tisdag 15 januari 2013

15/1/2013

En sån där dag då jag inte har varit utanför dörren vilket är riktigt illa. Men och andra sidan har jag nästan fått det städat så om jag fortsätter i den här takten kanske det är städat tills på fredag. Kanske tillochmed dammsuger om jag ska slå på stort men jag vill ju inte heller överdriva. Mina icke-existerande vänner kan ju tro att jag är pedant eller något och det vill man ju inte att det ska hända.

Annars kollar jag på Notting Hill just nu i väntan på nyheter om allt elände som sker och personer som förlorar jobb. Ska nog äta upp mina jordgubbar medans jag kollar också för att festa till det lite. Förövrigt är jag lite deprimerad nu, har druckit upp min julmust så nu vet jag inte när jag får det nästa gång. Mamma, köp massa påskmust och spara tills jag kommer på besök i sommar!

Så om det inte är uppenbart just nu har jag absolut ingenting vettigt att skriva idag (precis som alla andra dagar med andra ord).

Några droppar kvar i botten!!
Ciao

Inga kommentarer: