Besokare

måndag 7 januari 2013

Jeez

Några dagar utan skrivande igen, jag ber om ursäkt. Jag var barnvakt i lördags och efter det gick jag hem till Jensen och Helena för att stanna där för natten (iochmed att jag var barnvakt till tjejerna på gatan bredvid) men sen blev det så att jag stannade en natt extra. Hade det mysigt med barnen iallafall och sen lagade jag maten till oss alla igår kväll. Fast det blev inget vidare bra så blähö.

Förresten vaknade jag upp med ont i örat och sidan av halsen igår och det fortsatte under hela dagen och kvällen. Vet inte om det är öroninflammation på gång, har aldrig riktigt haft det så jag vet inte hur det känns. Har i vilket fall sovit med hot water bottle under örat, både inatt och sen när jag kom hem till mig på morgonen och det känns lite bättre nu men är ändå inte helt borta. Jag har inte råd att gå till doktorn, blaaaah!

Nu ska jag diska och sen äta frukost lunch och sen ska jag gå och rapportera att jag är arbetslös igen. Å lycka....

1 kommentar:

Mamma sa...

Men usch då,hoppas det går över det onda.Stor kram