Besokare

söndag 13 januari 2013

Vardag, Helg, Whatever

Jag hatar att inte jobba, dagarna flyter ihop och jag har ingen struktur alls. Jag behöver lite ordning i mitt liv, utan det så blir allting bara stört och jag spenderar mesta tiden med att sova. Och även om sova är trevligt så gillar jag inte när det är det enda jag gör 75 procent av tiden.
Så i fredags sov jag, skrev en arbetsansökan, lämnade in arbetsansökan och sen sov jag lite till. Mer eller mindre hela dagen och kvällen.. Igår var det inte mycket bättre, var kanske ute på stan i en timme och fixade nummer 1 av 4 födelsedagspresenter jag måste skaffa inom närmaste månaderna. Har inte råd egentligen. Blä. Annars sov jag mest under dagen igår med, på kvällen åt jag linssoppa eller gryta med chorizo. Jag älskar chorizo. Kollade på Take Me Out, Jonathan Ross och sen var Beowulf på. Jag visste inte att den var animerad men den var helt okej ändå.

Ska försöka komma iväg och simma ikväll, ringde precis simhallen för att kolla tiderna och man kan simma mellan halv 7 och 8 så jag borde verkligen gå och göra det eftersom jag inte gjort det på kanske en och en halv månad.. Tjockisvarning

Inga kommentarer: