Besokare

onsdag 30 januari 2013

30/1/2013

Blev ingen mer uppdatering igår, spenderade dagen med att tvätta och läsa. Har äntligen kommit igång med att läsa igen så måste se till att jag har böcker.

Andra dagen på jobbet idag, det gick bra även om det mest var en upprepning av i måndags. Blev lite pinsamt för att jag kom några minuter försent men dom verkar vara ganska coola med det. Inte för att jag planerar att upprepa det men jag åker ju buss och det är massa strul med bussbolaget just nu, tydligen är en strejk planerad nästa vecka vilket inte är bra för mig. Måste lösa det på något sätt, i värsta fall får jag lifta.

Nu ska jag kolla nyheter, sen läsa och sova. På samma gång..

1 kommentar:

Anonym sa...

Great delivery. Solid arguments. Keep up the good work.
My web-site ; swollen ankles sunburn