Besokare

måndag 28 januari 2013

28/1/2013

Okej, ny vecka, ny näsa? Det får vi se imorgon..

Nytt jobb iallafall. Jobbade mellan 10 och 2, det är mina timmar jag har. Sen är det ca 20 minuters bussresa dit vilket kanske inte låter som så mycket men när man bott på Jersey i tre år så känns en 10 minuters bussresa lång nog.. Men jag ska väl bli van. Var lite orolig för att jag skulle vara försenad imorse dock men det var ingen fara, kom dit med några minuter till godo. Var mest bara introduktion idag, health and safety och så lite om vilka varningstecknena är för någon som köper mediciner för att göra metamfetamin.. Det var spännande. Fick också stå i kassan den sista halvtimmen, ingenting nytt där direkt utan det mesta var som på Next, bara ett annat kassasystem typ.
Fick med mig uniformen hem, kanske tar en smexig bild senare i veckan och visar. Den är lite tight över baken men perfekt i benen så jag får helt enkelt ta och bli lite smalare så ska den nog sitta bra. Har ju bra rabatt på dietprodukter nu i vilket fall - haha!

När jag slutat för dagen åkte jag till stan, hämtade ut byxor som jag beställt men inte kan bestämma om jag ska behålla. Tydligen var det chinos vilket jag inte förstod när beställde dom men och andra sidan matchar dom min kavaj så det vore ju bra att ha för eventuella intervjuer eller andra viktigheter.. Bestlutsångest!

Hemma har jag inte gjort mycket alls, det får bli imorgon efter jag varit hos doktorn. Bjuder på bilder från hur jag ser ut nu, se och skratta. Min näsa får mig att vilja gråta. Blåtirorna börjar jag vänja mig vid..
Bllaah

Så mycket som jag kunde täcka över skönheten..

Idag är det 4 år sen jag åkte till Exeter.

Inga kommentarer: