Besokare

tisdag 8 januari 2013

8/1/2013

Sitter och kollar på Avatar just nu och försöker förstå vad som är så bra. Överväger att byta till nyheterna om ett par minuter faktiskt även om det är samma sak varje dag där. Vi får se

Idag har jag varit till banken, inget vidare roligt. Behöver ett jobb nu annars är jag ganska körd. Problemet är att det inte är många jobb ute just nu, Jensen säger att säsongsjobben börjar snart men jag har inte tid att vänta. Kul va? Känner hur det bara kommer bli en massa gnäll här nu igen, det är alltså inte bara för min skull jag behöver ett jobb..
Jag skulle vilja gå och simma, det lättar på stressen men jag vågar inte det heller eftersom mitt öra inte känns helt bra ännu. Det gör inte lika ont som i Söndags dock..

Vad mer? Ingenting.

Min nya favoritbild på mig och syskonen..

Inga kommentarer: