Besokare

lördag 19 januari 2013

19/1/2013

Jag vet inte vad jag ska skriva här just nu, inte mycket som händer liksom. Jag bytte min brödrost idag och sen firade jag med rostat bröd (fullkorn!) och jordnötssmör. Maha

Annars så var dagens uppenbarelse att jag inte har någon snygg vinterjacka. Enda vinterjackan jag har är en bökig skidjacka så om jag får intervjuer inom den närmaste framtiden så får jag antingen komma in och se ut som en extremsportare eller komma in blåfrusen med kavaj som jacka. Blir sett spännande beslut att ta, vi får se hur det blir när den tiden kommer.

När vi ändå är inne på tema kläder eller inte kläder så tog det mig tre försök att få en varm dusch idag. Prövade imorse, vattnet var kallt. Prövade runt 6tiden ikväll, vattnet var kallt. En timme senare så lyckades jag få 10 minuter i varmt vatten, jag blev nästan så glad att jag grät. Och nu kanske folk tycker att jag är mesig som inte bet ihop och tog den första duschen med kallt vatten men hade jag gjort det hade mitt hår antagligen frusit till is när jag kommit ut ur duschen. JA DET ÄR KALLT OCH JAG KLAGAR!

Vi kan avsluta med lite bilder..


För att snö på palmträd känns fel

Den där mängden snö och skolorna var stängda

Inga kommentarer: