Besokare

måndag 21 januari 2013

21/1/2013

Jag mår inget bra, tror jag är på väg att bli sjuk. Är kall, har huvudvärk och mår illa och det är verkligen helt fel tidpunkt att bli sjuk på även om jag hatar att säga så, när är det någonsin rätt tidpunkt att bli sjuk? Kanske när man gick i skolan och ville undvika något men ändå..

Intervju idag, det kändes bra men det har det gjort förr och jag vet att det var åtminstone sex stycken andra som skulle intervjuas också så jag är inte vidare hoppfull där tyvärr. Önskar jag kunde vara lite mer optimistisk, positivt tänkande och sånt där.. Fast som jag mår nu så är det jobbigt att tänka överhuvudtaget.

Nej..jag orkar inte ens skriva här. Ber om ursäkt för meningslöst inlägg

1 kommentar:

Mamma sa...

Usch då hoppas du slipper bli sjuk, te med honung, vitlök, citron och riven ingefära botar det mesta :-) Kram och krya på dig <3