Besokare

onsdag 12 november 2008

Blä

Härligt när man går och lägger sig för att vila i en halvtimme och vaknar två timmar senare. Larmet gick inte som det skulle och när man somnade var det ljust ute och nu är det mörkt. Fantastiskt vad dåligt humör jag blev på. Sen insåg jag ju också nyss att jag blir tvungen att äta själv ikväll, och jag har inte en satans aning om vad jag vill ha. Avocadosoppa vore gott. Fast sist jag gjorde det stank det lök i två dagar. Det är illa. Och dessutom verkade inte Supermarket ha så bra avocados när jag var där igår. Blä

Kom precis på att jag inte heller hängt upp tvätten heller. Åh. Vad positivt inlägg detta blir. Jaja, det löser väl sig så småningom. Men jag har börjat få ont i halsen också. Det vill jag inte ha. Jag vill vara frisk på fredag!

Inga kommentarer: