Besokare

onsdag 26 november 2008

Gamla tider

4 år sen det här skrevs. En annan sida, en annan tid. Inget borttaget eller ändrat.


jaja...

Daterat: Fredagen den 26:e november 2004 kl 16:25

jaa...lever vidare..hade religions prov igår...tror det gick rätt bra...faktiskt...*hoppas* mm...jaa..ngt mer som hände igår...robban var inte med i skolan..de var lite ovanligt... var ju ingen som kom med idiotiska kommentarer varrannan minut..menmen...klantarslet hade ju missat bussen såå... menmen..ngt mer som hände...jockman hotade med skilsmässa... han trodde ju att jag o Mathias hade ngt på G eftersom vi satt o blinkade o vinkade till varandra hela tiden..jocke sa ju det att de var okej att vi har ett öppet förhållande å så men om jag ska bli tillsammans med mathias då har det gått för långt...då vill han inte vara gift med mig längre..tragiskt..men jag sa att han inte behövde oroa sig o det vart lugnt..*ler* jaa...var på John Bauer igår kväll också...rätt kul...träfade eva...hon vart väldigt glad o se mig..=) alltid trevligt att ngn människa blir de... så jag får känna mig lite uppskattad iaf.. jaja..sen hände inte så mycket mer igår..klippte mig o de var lika hemskt som vanligt...hmm...
idag så...skolkade jag, jocke, emma, joel o robban från att gå til kyrkan..vi gick till affären istället å köpte bulle å julmust (jag o emma bara men va fan..) sen gick vi tillbaka till skolan o satt där o tråka.. sen så på NO:n blev jag äntligen klar med en rest jag har i Kemi...så nu e jag helt Godkänd där..!! sen så några minuter efter de började jag hyperventilera på grund av den störde personen som jag inte nämner vid namn... men vart så arg på honom..nu försstår jag verkligen vad som menas med att blodet kokar...jag vart så jävla arg alltså! aja...nu måste jag lugna ner mig... men har inte gjort så mycket mer idag.. satt o fick kort på halva klassen på sista timmen..inte så mycke mer...ha de bra!

puss

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, jag undra vem den störda personen i slutet är!