Besokare

torsdag 20 november 2008

Ett glas

Ett glas vin blev det ikväll. Det räckte. Sen körde jag på läsk/vatten. Det är nästan så att jag är stolt över mig själv.
Nu sitter jag och väntar på Henke, vi skildes åt på vägen eftersom hans så kallade "kebabtarm" ropade på honom. Jösses. Det ser så otroligt osmakligt ut men ändå tycker så många att det är gott. Jag förstår det inte. Men så kan det vara.

Kvällen har varit trevlig iallafall, The Poodles var där och dem var bättre än sist jag såg dem. Blev en del covers också, kanske därför det var bättre. Haha.

Det är lite kul när man blir raggad på, och personen som raggar är skapligt full. Jag förstod inte hälften av vad han sa men jag tror inte heller att det var så väldigt rumsrent. Tydligen hade han kallat sin chef för bög ikväll och nypt honom i rumpan. Så mycket förstod jag. Henke kom iallafall och räddade mig till slut. Hah

Har han inte kommit hem om 20 minuter borde jag kanske börja oroa mig..

Inga kommentarer: