Besokare

lördag 15 november 2008

Köpenhamn

Nu har vi varit i Köpenhamn. Det var kul, men vansinnigt mycket människor. Hade jag fortfarande bott i Uppsala hade jag nog inte reagerat men dessa månader i Karlskrona har ju nästan fått mig att bli folkskygg. Vem vet? Om några ytterligare månader så kanske jag inte ens klarar av att gå ner till affären längre bara för att jag blir så chockad av att se människor. Haha. Nej fan, jag behöver ett jobb. Jag börjar ju bli helt galen av att bara prata med Henke/Mamma/Pappa. Sen är det ju msn också och människorna där men det blir inte riktigt som att använda rösten. Jaja.

Åter till Köpenhamn då. Hotellet vi var på var bra, låg precis bredvid järnvägsstationen också så det var ju inte vidare svårt att hitta dit. När vi checkat in där sov vi och sen gick vi runt på stan. Eller, vi gick mest längs samma jävla gata men den var så lång. Och jag fegade ur för att gå in på tvärgatorna eftersom jag inte hade lust att gå vilse. Nästa gång kanske? Middagen intogs på KFC, så snuskigt onyttigt men också jävligt gott. Senare på kvällen gick vi runt till diverse olika pubar, drack och hade trevligt. Det behövde vi.
Dock blev det väl någon öl för mycket för Henke eftersom att han har varit bakfull idag. Så vi åt frukost, gick ut på stan och köpte det vi ville ha (Lisa, du måste komma hit nu, vinet väntar!) och så satte vi oss på tåget hem strax efter två.

Det har iallafall varit så jävla skönt att få komma bort och bara vara vi två. Behövs det ibland.

Inga kommentarer: