Besokare

tisdag 25 november 2008

I Norrköping

Är i Norrköping hos Magga nu. Hos är i skolan just nu men om ett tag ska vi mötas ute på stan så jag får en guidad tur här eller något. Hah. Har ju iallafall inga pengar att göra av med.

Kom hit i söndags efter några timmars dryg bussresa. Hade en gubbe bakom mig som nog hade druckit ett par öl för mycket så han satt och snarkade, muttrade i sömnen och så fort jag satt och lutade huvudet mot fönstret kunde jag känna hans inte allt för fräscha andedräkt. Jag brukar alltid ha underliga människor bakom mig på bussen. Det är lite jobbigt när man ska åka långt.
Hursomhelst, när jag kom hit så åt vi på Max, och satt där i över en timme och bara pratade. Sen gick vi hit och pratade och kollade på bilder.

Igår hände inte mycket. Magga var i skolan, jag var här och tog det lugnt. På kvällen såg vi på Edward Scissorhands, det var första gången jag såg den på mer än 4 år. Den är så jävla bra, men man blir helt knäpp när man vet vad som ska hända och sånt där. Hah

Jaja, det var väl de senaste dagarna. Ikväll åker jag vidare till mamma och pappa, hoppas bara tågen går som de ska. Hade varit kul att stanna här längre, men det får bli någon annan gång det.

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG SAKNAR DIG! ^^)
Nu är klockan 18.34, och ditt tåg går snart (?). Hoppas att resan går bra och att du hinner med bussen vidare till hålan utanför hålan!
(Jag gav dig ju nästan en guidad tur... Jag lät spårvagnen göra det åt mig. Haha!!)
Kramar!