Besokare

lördag 1 november 2008

Lördag

Drömde att jag fick ett barn inatt. Ungen bara skrek och skrek. Mamma var jättestolt. Sen helt plötsligt så var allt en Kalle Anka-film och det kom en massa indianer. Någon som kan tolka den drömmen?

Henke ligger fortfarande och sover. Jag har bestämt mig för att vara snäll idag och låta honom göra det. Annars brukar jag kräva att han ska vara uppe vid 12 på helgerna.

Förövrigt så var vi ju och såg på Bond i torsdags. Värdelös. Jag har aldrig gillat Bond och nu är det ännu värre. Det börjar nästan bli lite Ramboliknande. Ingen handling, bara våld. Nej, enda Bondfilmen som jag gillar är Octopussy. Fast jag minns inte vad den handlar om heller så jag kanske bara inbillar mig att jag tycker att den är bra.

Annars börjar jag också få damp på nya grannen. Han har haft fest varenda helg sen han flyttade hit. Det stinker rök i trapphuset när han har det. Och det är lika jävla hög musik varje gång. Nu är det ju visserligen inte så att jag stör mig så mycket på musiken eftersom jag inte går och lägger mig så tidigt på helgerna. Men när dom skriker och gapar i trapphuset då börjar det bli jobbigt. Och eftersom det upprepas varje helg så blir det ännu jobbigare. Jävla haschtomte.

Funderar på om jag ska åka till Kristianstad i veckan och träffa en kompis. Eller vad man ska kalla honom. Får vänta och se hur det går för Hammarby på måndag. Förlorar vi åker jag inte. Blir det oavgjort kan jag åka för i så fall kommer vi inte att prata om det. Vinner vi så kommer han nog inte vilja träffas. Hah.

Seeeg lördag

Inga kommentarer: